lunes, 3 de junio de 2019

AVALIACIÓN DA UNIDADE DIDÁCTICA



CRITERIOS DE AVALIACIÓN

·        Obter información concreta e relevante sobre feitos e fenómenos previamente            delimitados, utilizando diferentes fontes (directas e indirectas)
·       Utilizar as tecnoloxías da información e a comunicación para obter información  e      como instrumento para aprender , coñecer e utilizar palabras claves  necesarias         para ser capaz de ler, escribir e falar sobre un cadro
·       Buscar e obter información a través das TIC, utilizándoa de xeito crítico e                   sistemático.
·       Describir diferentes  rasgos físicos das persoas.
·       Valorar o traballo do grupo aceptando as diferencias con respeto e tolerancia hacia    as ideas e aportacións dos demáis.

ESTÁNDARES DE APRENDIZAXE

·    Busca, selecciona e organiza información concreta e relevante, a analiza , obtén conclusións e o comunica de xeito oral.
·  Analiza información relacionada co tema e manexa imaxes, resumes e as tecnoloxíasda comunicación e a comunicación.
·   Usa as TIC para buscar, obter e tratar información , e utilízaa de xeito crítica esistemático.
·      Utiliza estratexias para realizar traballos de xeito individual e en equipo.
·  Participa en actividades de grupo adoptando un comportamento responsable, constructivo e solidario.
·      Describe rasgos físicos das persoa

COMPETENCIAS CLAVES

·         Comunicación Lingüística
Expresión oral sobre os personaxes do cadro, nomes e aspecto físico.

·         Competencia social e cívica
-       Cooperación entre compañeiros
-       Compartir materiais en clase
-       Aprender a convivir entre eles 
-       Empatizar cos compañeiros de clase

·         Conciencia e expresións culturais

       Interese por Velázquez e polo seu cadro As Meninas
·         Sentido da iniciativa e espíritu emprendedor
        Desenvolver a súa propia autonomía
·         Aprender a aprender
O alumnado é o protagonista da súa propia aprendizaxe.
·         Tratamento da información e dixital
Manexar diferentes linguaxes específicos básicos (textual, icónico,visual…),así como as súas pautas de decodificación e transferencia.


No hay comentarios:

Publicar un comentario